środa, 30 listopada 2011

5. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów


Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów .- Ann Brashares


Ocena : 5/7
Autorka : Ann Brashares
Ilość Stron :264
Koszt : Ok .25 zł
Moja Ocena : 8/10

O Książce , na okładce :Cztery dziewczyny urodzone w ciągu 17 dni pod koniec lata znają się od zawsze. Przez 15 lat nigdy nie rozstawały się na czas wakacji, jednak teraz po raz pierwszy czeka je rozłąka. Dziwnym trafem na ich drodze stają spodnie. Nie byle jakie dżinsy, które jedna z dziewcząt kupuje w sklepie z używaną odzieżą. Dżinsy okazują się magiczne. Pasują na każdą z czterech przyjaciółek mimo różnic w ich budowie. Dżinsy stają się ich wspólną własnością i łącznikiem pomiędzy nimi w czasie wakacji. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów tworzą Tibby, Bridget, Carmen i Lena. Tibby Rollins, której prawdziwe imię brzmi Tabitha, to buntowniczka. Przyjaciółki nazywają ją Tib, Tibs lub Tibby. Bridget Vreeland - piłkarka o niesamowitych blond włosach. Nosi przezwisko Bee (,,pszczółka"). Carmen Lowell, zwana Carmą, to Portorykanka narzekająca na swoją figurę, a zwłaszcza na, w jej mniemaniu, zbyt dużą pupę. Lena Kaligaris to piękna Greczynka i delikatna artystka, uwielbiająca malować, szczególnie cudowne pejzaże. W gronie przyjaciółek jest znana jako Len lub Lenny.

Moja Opinia :   Ksiązka podobała mi się , teraz biorę się już za jej 3 tom , " Trzecie Lato " . Ksiązka wciąga , zwłaszcza jeżeli ktoś lubi książki przygodowe przeplatane przez romanse . W tym przypadku , 4 przyjaciółki rozstają się na wakacje . Każda z nich ma swoją przygodę , przygodę która ciekawi . Najbardziej podobała mi się ta właśnie część , w końcu początki często są najciekawsze . :)



Ciesze się że są jakieś komentarze , dziękuje Kasi z współprace . Pozdtawiam :**

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad lekturą, ale w końcu stwierdziłam, że to nie mój typ ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dawno temu miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń