środa, 30 listopada 2011

4. Jutro - John Marsden

Książkę czyta się dobrze w każdej chwili  .

Jutro
Nie ma już żadnych zasad 

Autor  : John Marsden
cena: 29,49 (Empik)
ilość stron : ok. 270
wydawnictwo : społeczny instytut wydawniczy znak
ocena : 8/10
Moja ocena 10/10

Opis na książce:
Mam na imię Ellie. Kilka dni temu wyruszyliśmy do Piekła, niedostępnego miejsca w górach.
To była próba naszej przyjaźni. Niektórych z nas połączyło coś więcej.
Gdy wróciliśmy do domu, znaleźliśmy martwe zwierzęta, a nasi rodzice zniknęli.
Okazało się, że nie ma naszego świata.
Ani żadnych zasad. A jutro musimy stworzyć własne.
Jutro to pierwsza z 7 części serii.
Moja opinia :
Książka od samego początku przypadła mi do gustu.
Jest świetnie opowiedziana z fajnej perspektywy .
Historia bohaterów nas pochłania w momencie siadania przy książce .
Czyta się ją przyjemnie  i szybko .
Polecam ją wszystkim nawet osobą które nie lubią książek przygodowych
Sama za czym przeczytałam Jutro nie cierpiałam wątków przygodowych.

W sklepach można już znaleźć :
Jutro 2  (W pułapce nocy )
Jutro 3 (W objęciach chłodu )
Jutro 4 (Przyjaciele mroku )

1 komentarz: