czwartek, 29 grudnia 2011

Sekretnik - Dent Grace

Dzisiaj książka , która przeczytałam bardzo szybko ;) Jakiś czas temu . W mojej okolicy , w empiku była na przecenie na 9 złotych. I bardzo mi sie podobała , polecam na luzne , wolne wieczorki . Dal dziewczyn w wieku 11-14 lat . ;)




Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA
Rok wydania: 2009
Oprawa: Miękka
Ilość stron:
 224
Tytuł oryginału:
 Diary of a CHAV. Too Cool for School

Tłumacz: Nowak Anna
Moja Ocena : 8/10
Ocena ogólna : 6/10


Książka Napisana jest w formie pamiętnika , z początku bardzo przypominała mi " Pamiętnik Księżniczki "  Jednak da się znaleść istotne różnice . Choćby styl piania .

Opis na książce " RANY! Właśnie zdałam wszystkie egzaminy w gimnazjum! Tata i Cava-Sue są przejęci jak nie wiem co. Murphy jest pewny, że ściągałam. Mama robi minę pod tytułem: ?Psi zadek?. Od razu widać, że nie jest zadowolona? Liceum Mayflower, oto nadchodzę! Najwyższy czas, żeby pozbyć się złotych kolczyków oraz samoopalacza w spreju , kupić sobie długi szalik, kilka zeszytów A4 i nowy piórnik. Shiraz Bailey Wood wkracza w nowy etap. Jest inteligentna, wyrafinowana i na pewno nie będzie wagarować? Dalej będzie sobą? " 
Ksiązka lekka , zwyczajna , ukazały się 3 wydania z tej serii:


Sekretnik - szalone życie nastolatki 
Sekretnik - Za fajna na szkołę 
Sekretnik - Moje zwariowane wakacje .






5 komentarzy:

  1. Będę pamiętać o tej książeczce :)) Może kiedyś chrześnicy kupię w prezencie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być ciekawa;)
    Będę Ci bardzo wdzięczna jak wejdziesz do mnie;)
    karolina-mularczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i podobała mi się :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń